دیدگاهی بی طرفانه از طراحی وب سایت با وردپرس - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

آیا من می‌تونم بصورت مرحله‌ای مبلغ پکیج قیمت طراحی سایت را پرداخت کنم ؟ بله. در صورت تمایل شما مشتری عزیز می‌توانید ۵۰ درصد مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید و الباقی مبلغ را پس از رویت و تحویل وب سایت تسویه حساب نمائید.

از جمله امکانات طراحی سایت شرکتی نیز می توان موارد زیر را نام برد:

وب سرور فضایی در اینترنت است که شما اطلاعات و فایل‌های مربوط به سایتتان را قرار می‌دهید تا توسط دیگران دیده شود.

نکته: اگر با وبزی وب‌سایت خود را طراحی کنید، نیازی به کدنویسی ندارید و محتواهای جاسازی‌شده نیز به‌خوبی با صفحۀ موبایل سازگار می‌شوند.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

امکان عضویت و ورود توسط ایمیل امکان عضویت و ورود با گوگل امکان عضویت و ورود پیامکی با قابلیت ارسال کد تایید به شماره همراه امکان تغییر نقش کاربران به مدیر کل، مدیر فروشگاه، ویرایشگر مقالات، نویسنده مقالات امکان ارسال ایمیل جهت فراموشی رمز ورود امکان مشاهده پروفایل بعد از ورود به حساب کاربری امکان مشاهده سفارش‌های ثبت شده در حساب کاربری امکان مشاهده فایل‌های دانلودی محصولات دانلود در حساب کاربری امکان مشاهده پلن‌های عضویت ویژه در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت امکان مشاهده بخش پشتیبانی در حساب کاربری در صورت فعال بودن این قابلیت روی این سایت سایت امکان درج، مشاهده و ویرایش آدرس کاربر در بخش حساب منبع کاربری امکان خروج از حساب کاربری امکان مشاهده دوره‌های دانلودی خریداری شده در صورت فعال بودن این قابلیت روی سایت تنظیمات و دسترسی‌های مدیر وبسایت

یکی از عوامل مهم و موثر در قیمت طراحی سایت با وردپرس، درخواست قابلیت های بیشتر برای یک وب سایت می باشد. به عنوان مثال وقتی شما یک پلان مانند پایه یا حرفه ای برای طراحی سایت انتخاب کرده باشید: اگر امکانات بیشتری نسبت به آن پلان درخواست کنید به ازای هر یک از قابلیت های اضافی، مبلغ جداگانه ای نیز علاوه بر توافق اولیه بر عهده ی شما خواهد بود.

نمونه پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی شایان سالار اروند

اول از همه نیز به سراغ پلاگین سئو بروید چرا که بیش از هر چیزی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

بسیاری از افراد برای انتخاب مقرون به صرفه ترین شیوه برای هزینه راه اندازی سایت خود، به دنبال اطلاعاتی درباره ی سئو – قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشند. اما باید توجه نمایید که همیشه نباید فقط براساس هزینه ها گام برداشت. زیرا اگر کاری که انجام می دهید برایتان با ارزش است، هزینه کردن برای آن نیز ارشش را دارد. اگر به دنبال قابلیت های بیشتر و بهتر ادامه برای وب سایت خود هستید طبیعی است که این نکته می تواند برای شما شامل هزینه های بیشتر شود. البته قیمت طراحی سایت با وردپرس و قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسته به خط مشی کاری هر شرکت متفاوت خواهد بود.

زیرا این قبیل سایت ها نیاز به ایجاد صفحه های تازه و متفاوتی دارند.

وجود ناوبری تعاملی نقش بسیار مهمی در هر وب‌سایت دارد؛ چون به ساختن یک تجربۀ کاربری قدرتمند کمک می‌کند و نرخ پرش را هم کاهش می‌دهد.

علاوه بر این سایت منبع با رعایت اصول سئو نیز می توانید یک سایت را بروزرسانی کنید. این عمل علاوه بر این که مفید و موثر است، از نظر زمان بندی هم باید در وقت مناسب انجام شود.

Report this wiki page